2 Ağustos 2013 Cuma

Kitap Bannerları

Mini Kitap Bannerları 

Biz kitapseverler, sevdiğimiz kitapları blogumuza veya kişisel başka bir web adresimize eklemeyi seviyoruz. Ben de, bu yüzden blogumda sevdiğim kitapların, serilerin bannerlarını kendim yapmak istedim. Aslında daha önce yabancı sitedelerden ekliyordum ama kendi okuduğumuz Türkçe versiyonlarından banner yapmak  daha iyi fikir gibi geldi. Gerçi bu fikri ben bulmadım. Kitab-ı Sevda sayfasından esinlendim.


Ben de alfabetik olarak ama iki kısımda ekleyeceğim. Tek kitaplar ve seriler olarak. Gerçi ben acemiyim. Kendim öyle resmi kesip, yazı ekliyorum sadece. İnşallah beğenirsiniz.


İstediğiniz olursa aşağıya yazın eklemeye çalışacağım.


Sürekli güncellenecektir...

Seriler:

-K-
 Kanbağı Serisi
 


 -M-
 Milennium Serisi

-R-
Rizzoli&Isles Serisi 
 


-S-
Sevimli Küçük Yalancılar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...