25 Ağustos 2013 Pazar

Yeni Hobim : Takı Tasarımı

Yazıma başlamadan önce hepinize merhaba! :) Ne zamandır bloguma girip yazı yazamadım. Tatil zamanı akrabalar da gelince bayağı dolu dolu, eğlenceli bir zaman geçirdim. O yüzden bloguma yazı yazamadım. Misafirlerimizden kuzenim aynı benim gibi takılara çok düşkün. Kendi takılarını kendisi yapmaya başlamış. Bana da bi poşet hediye el yapımı takı getirdi. Ve ben takılara bayıldım :) Neden ben de yapmayayım ki dedim. Böylelikle takılara bayıldığım para biraz olsun azalır diye de düşündüm :D Halam da sağolsun gelirken bir sürü boncuk, malzeme getirmiş. Kuzenimle, halam bana birkaç takı yapımı tekniği öğrettiler. Ben de internetten biraz incik boncuk satın aldım takı yapmak için. Gerçi çok istediğim gibi çıkmadı malzemeler ya neyse :P Elimdekilerle bişeyler yaptım. Şimdi resimleri paylaşacağım. Öğrenmek istediğiniz model olursa seve seve anlatabilirim yapılışını :) Bayramda İstanbul'a gidebilirsem Eminönü'nü talan edicem. O zaman daha çok takıyla karşınıza çıkarım :)

Deriden ve bi kaç sallantı aparesinden bilekliğim :)


Kırıklı taşlardan kolyeler


Makromeden bileklikler. Bi kaç tane daha yaptım :)
 

Kurdele bilekliklerim

 Dalga modeli kolye ve bileklikler. Bunların yapımı hem kolay hem zevkli :)

Bu da halka küpem. Basit bi model ama takım olsun dedim :)


Bu model çok hoş duruyor bilekde. Burda biraz dönmüş gibi ama çok şık bence :)

Bunlarda çiçekli bilekliklerim. Araya boncuk koymadan renk renk çiçekli bir model de yaptım.

Bu da baklava dilimli bir bileklik :)


Evet şimdilik bu kadar ama dediğim gibi daha çok model var. Bir gün onları da atarım. Youtube'da çoğunun yapılışı anlatılıyor. Siz de meraklıysanız takılara bence başlayın. Yapımları çok zevkli :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...