1 Ağustos 2013 Perşembe

Yorum: Yaratık Avcısı - Rick Yancey

rick yancey, kitapkolik
 
Orjinal Adı: The Monstrumologist
Goodreads Puanı: 3,91
Sayfa Sayısı: 389
Yayın Yılı: 2011
Yayıncı: DEX

 Kitap; 2007 yılında kitabın yazarının eline 13 cilltlik bir günlük geçmesiyle başlıyor. Bu günlükler yaratık avcısının asistanı Will Henry'e ait. Ve 1800'lü yıllarda Will Henry; başından geçen tüm maceraları, iğrenç olayları bile detay vererek yazmış. Kitabın yazarı da ben sadece imlaları düzelttim diyerek kitaba gerçekmiş gibi hava vermiş. "Monstrumologist" serisinin ilk kitabı olan Yaratık Avcısı, Will Henry'nin günlüklerinin ilk 3 cildinden oluşuyor.

Kitap da kahramanımız Will Henry, 12 yaşında bir çocuktur ve anne babasını bir yangında kaybetmiştir. Babası, Doktor Warthop için çalışmıştır. Ve Will'in babası ölünce, doktor oğluna sahip çıkmış onu asistanı yapmıştır. 




Doktor yaratıkları incelerken ve Will de ona yardım ederken, bir gün kapılarına bir adam gelir ve çuvalın içindeki ölü antropophasusu doktora verir. Doktor bu yaratıkların yaşadıkları yere kadar nasıl geldiklerini ve yapılarını incelemek için çalışır durur. Yaratıkların saldıralarıyla baş etmek için doktor, arkadaşı olan başka yaratık avcısı çağırır (adam tam psikopat) ve halkı toplayarak yaratıkları avlamaya çalışırlar. İş dedektifçiliğe dönüyor çünkü yaratıkları şehre getiren ve onları besleyen birileri vardır. Başka bu yaratıklar doktorun yaşadığı yere başka türlü gelemezler. Will Henry ise bu olaylara çocuk olmasına rağmen doktor tarafından en başı çekerek sürüklenmektedir. (Zavallı çocuğa çok üzüldüm, yaşına rağmen ne dehşet sahnelerine tanık oldu.) 

Devamı kitapta. Kitabın sonuyla, başlangıcı güzel bağlamış yazar. Sakın bu macerayı kaçırmayın. Benim en sevdiğim kitaplardan birisidir :)  


Değerlendirmem:


Bir Antropophasus örneği:


Will Henry ve Doktor Warthop:

will henry, kitapkolik

Kitap; korku romanı olduğu için ve içinde yaratıkların insanları yemesi ayrıntılı anlatıldığı için, kitabın kapağında yazdığı gibi midesi sağlam olanlar okusun ;)) Kitabın sonunda da verilen bi konuşma çok hoşuma gittiği için alıntı yapıyorum :D



"Evet yavrucuğum yaratıklar gerçekten var. Şu anda bir tanesi mahzenimde duruyor."
 yaratık avcısı

Will: "Will, daha çokl kitap da canavar avlayacak."
Doktor: "Will, daha çok kitap da canavarlar üzerine çalışacak." 

DEX!! Çıkar artık serinin devam kitaplarını :)


Kitabın tanıtım videosuyla yorumu bitiriyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...